Author's preface - Is the Federal Reserve System secretly owned and covertly controlled by powerful foreign banking interests? 저자의 서문 - 비밀리에 소유 연방 준비 제도이며, 은밀하게 강력한 외국 은행의 이익에 의해 제어? If so, how? 그렇다면, 어떻게? These claims, made chiefly by authors Eustace Mullins (1983) and Gary Kah (1991) and repeated by many others, are quite serious because the Fed is the United States central bank and controls US monetary policy. 연준이 미국 중앙 은행과 미국의 통화 정책을 제어하기 때문에 많은 사람들에 의해 저자 유스 타스 멀린스 (1983)와 게리 KAH (1991)에 의해 주로 만들어 반복 이러한 주장은 매우 심각합니다. By changing the supply of money in circulation, the Fed influences interest rates, affecting the mortgage payments of millions of families, causing the financial markets to boom or collapse, and prompting the economy to expand or to stumble into recession. 순환 돈의 공급을 변경함으로써, 연준은 금융 시장이 붐 또는 붕괴 원인, 가족의 수백만의 모기지 상환에 영향을 미치는, 그리고 확장 또는 경기 침체로 비틀 거리는 경제를 자극하는 금리에 영향을 미친다. Such awesome power presumably would be used to benefit the US economy. 이러한 굉장한 능력은 아마도 미국 경제에 도움이하는 데 사용됩니다. Mullins and Kah both argued that the Federal Reserve Bank of New York is owned by foreigners. 멀린스와 KAH 모두 뉴욕의 연방 준비 은행이 외국인 소유한다고 주장했다. Although the New York Fed is just one of twelve Federal Reserve banks, controlling it, they claimed, is tantamount to control of the entire System. 뉴욕 연방 준비 은행이 그것을 제어 열두 연방 준비 은행의 한,하지만, 그들은 주장, 전체 시스템의 제어와 동등하다. Foreigners use their command of the New York Fed to manipulate US monetary policy for their own and, as Kah asserted, to further their global political goals, namely the establishment of the sinister New World Order. KAH는 주장으로 외국인은 글로벌 정치 목표, 불길한 새로운 세계 질서, 즉 설립을 촉진하기 위해, 미국의 자신에 대한 통화 정책을 조작하는 뉴욕 연방 준비 은행의 자신의 명령을 사용합니다.
This essay examines the accuracy of these claims. 이 논문은이 청구 범위의 정확성을 검사한다. Specifically, it investigates the charge that the New York Federal Reserve Bank is owned, directly or indirectly, by foreign elements, whether the New York Fed in effect runs the whole Federal Reserve System, and whether its enormous annual profits accrue primarily to foreigners or to the US government. 구체적으로는 뉴욕 연방 준비 은행이 적용 전체 연방 준비 제도 실행 여부, 외국의 요소에 의해 직접 또는 간접적으로, 뉴욕 연방 준비 은행이 소유하는 요금을 조사 여부를 주로 외국인거나 얻으실 거대한 연간 이익 미국 정부. This essay shows that there is little evidence to support the idea of foreign ownership and much that contradicts it. 이 논문은 모순 외국인 지분 등의 개념을 지원하는 증거가 있음을 보여준다. In addition, it presents evidence to show that the New York Fed does not command the entire System, as well as recent data demonstrating that the System's profits are paid to the federal government. 또한, 뉴욕 연준 시스템의 이익은 연방 정부에 지불되는 보여주는 전체 시스템뿐만 아니라 최근의 데이터를 명령하지 않는 것을 보여주는 증거를 제시한다.
Who Owns the Federal Reserve Bank of New York? 누가 뉴욕의 연방 준비 은행을 소유?
Each of the twelve Federal Reserve Banks is organized into a corporation whose shares are sold to the commercial banks and thrifts operating within the Bank's district. 열두 연방 준비 은행의 각각은 그 주 은행의 지역 내에서 운영 상업 은행과 저축에 판매 법인으로 구성되어 있습니다. Shareholders elect six of the nine the board of directors for their regional Federal Reserve Bank as well as its president. 주주는 구 자신의 지역 연방 준비 은행뿐만 아니라 대통령에 대한 이사회의 여섯 선출. Mullins reported that the top eight stockholders of the New York Fed were, in order from largest to smallest as of 1983, Citibank, Chase Manhatten, Morgan Guaranty Trust, Chemical Bank, Manufacturers Hanover Trust, Bankers Trust Company, National Bank of North America, and the Bank of New York (Mullins, p. 179). 멀린스는 뉴욕 연방 준비 은행의 상위 8 주주는 1983 년으로 최소로 최대의 순으로이었다보고, 씨티 은행, 체이스 Manhatten에, 모건 개런티 트러스트, 화학 은행, 제조업체 하노버 신탁, 은행 신탁 회사, 북미의 국립 은행, 뉴욕의 은행 (멀린스, P. 179). Together, these banks owned about 63 percent of the New York Fed's outstanding stock. 함께,이 은행은 뉴욕 연준의 뛰어난 주식의 약 63 퍼센트를 소유했다.
Mullins then showed that many of these banks are owned by about a dozen European banking organizations, mostly British, and most notably the Rothschild banking dynasty. 멀린스는이 은행의 많은 약 다스 유럽 금융 기관, 주로 영국, 그리고 특히 로스 차일드 은행 왕조가 소유 한 것으로 나타났다. Through their American agents they are able to select the board of directors for the New York Fed and to direct US monetary policy. 자신의 미국 에이전트를 통해 그들은 뉴욕 연방 준비 은행에 대한 감독의 보드를 선택하고 미국의 통화 정책을 지시 할 수있다. Mullins explained, 멀린스는 설명했다,
'... The most powerful men in the United States were themselves answerable to another power, a foreign power, and a power which had been steadfastly seeking to extend its control over the young republic since its very inception. '... 미국에서 가장 강력한 사람들은 다른 전원, 외부 전원, 그리고 꾸준히 매우 개시 이후부터 젊은 공화국을 통해 통제를 확장하고자했던 전력에 답할 자신을이었다. The power was the financial power of England, centered in the London Branch of the House of Rothschild. 힘은 로스 차일드의 집의 런던 지점을 중심으로 영국 금융 전원을했다. The fact was that in 1910, the United States was for all practical purposes being ruled from England, and so it is today' (Mullins, p. 47-48). 사실은 1910 년, 미국은 잉글랜드에서 지배되는 모든 실제적인 목적이라고했고, 그래서 '오늘 (멀린스, 페이지. 47-48).
He further commented that the day the Federal Reserve Act was passed, "the Constitution ceased to be the governing covenant of the American people, and our liberties were handed over to a small group of international bankers" (Ibid, p. 29). 그는 더 (p. 29, 같은 책) 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 법이 통과 된 날은, "헌법은 미국 사람들의 지배 계약으로 중단하고, 우리의 자유는 국제 은행가의 작은 그룹에 인도했다"고 댓글을 달았습니다.
Unfortunately, Mullins' source for the stockholders of the New York Fed could not be verified. 불행하게도, 뉴욕 연방 준비 은행의 주주에 대한 멀린스 '소스를 확인할 수 없습니다. He claimed his source was the Federal Reserve Bulletin, although it has never included shareholder information, nor has any other Federal Reserve periodical. 그는 그것이 주주 정보를 포함하지 않았다하더라도 자신의 소스, 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 공지했다 주장도 다른 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 정기 간행물을 보유하고 있습니다.
It is difficult researching this particular claim because a Federal Reserve Bank is not a publicly traded corporation and is therefore not required by the Securities and Exchange Commission to publish a list of its major shareholders. 연방 준비 은행은 상장 법인 아니므 주요 주주의 목록을 게시 증권 거래위원회 (SEC)에 의해 요구되지 않기 때문에 그것은이 특정 주장을 연구 어렵다. The question of ownership can still be addressed, however, by examining the legal rules for acquisition of such stock. 소유권의 문제는 여전히 주식의 취득에 대한 법적 규칙을 검사하여, 그러나, 해결 될 수있다. The Federal Reserve Act requires national banks and participating state banks to purchase shares of their regional Federal Reserve Bank upon joining the System, thereby becoming "member banks" (12 USCA 282). 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 법은 이에 "회원 은행"(12 USCA 282)되고, 시스템에 가입시 자신의 지역 연방 준비 은행의 주식을 구입하는 국민 은행과 참여 국가의 은행이 필요합니다. Since the eight banks Mullins named all operate within the New York Federal Reserve district, and are all nationally chartered banks, they are required to be shareholders of the New York Federal Reserve Bank. 팔 은행 때문에 멀린스는이 뉴욕 연방 준비 은행의 주주가 될하는 데 필요한 모든 뉴욕 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 지구 내에서 작동하고, 모든 국가 공인 은행이다라는. They are also probably the major shareholders as Mullins claimed. 멀린스가있어서, 아마도 그들은 또한 주요 주주이다.
Are these eight banks on Mullins' list of stockholders owned by foreigners, what Mullins termed the London Connection? 멀린스는 런던 연결 되나 어떤 외국인이 소유 한 주주의 멀린스 '목록이 팔 은행은 있습니까? The SEC requires the name of any individual or organization that owns more than 5 percent of the outstanding shares of a publicly traded firm be made public. SEC는 공개되어야하는 상장 회사의 발행 주식의 5 % 이상을 소유하고있는 개인이나 단체의 이름이 필요합니다. If foreigners own any shares of Mullins' eight banks, then their portions are not greater than 5 percent at this time. 외국인이 멀린스 '팔 은행의 지분을 소유하고 있다면, 그들의 부분은 현재보다 5 %되지 않습니다. With no significant holdings of the major New York area banks, it does not seem likely that foreign conspirators could direct their actions. 주요 뉴욕 지역 은행의 유의 보유로, 외국 공모자가 자신의 행동을 지시 할 수 있다는 가능성이 보이지 않는다.
Perhaps foreigners own shares of the New York Federal Reserve Bank directly. 아마도 외국인 직접 뉴욕 연방 준비 은행의 주식을 소유하고 있습니다. The law stipulates a small portion of Federal Reserve stock may be available for sale to the public. 이 법은 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 주식의 작은 부분이 대중에게 판매 할 수있다 규정하고있다. No person or organization, however, may own more than $25,000 of such public stock and none of it carries voting rights (12 USCA 283). 어떤 개인이나 조직은, 그러나, 공공 주식의 이상의 $ 25,000 소유하지 않을 수 있으며 아무도 의결권 (12 USCA 283)를 수행하지 않습니다. However, under the terms of the Federal Reserve Act, public stock was only to be sold in the event the sale of stock to member banks did not raise the minimum of $4 million of initial capital for each Federal Reserve Bank when they were organized in 1913 (12 USCA 281). 그들은 1913 년에 조직되었다 그러나, 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 법의 규정에 따라, 공공 주식은 각 연방 준비 은행의 초기 자본금 $ 400 만 최소를 제기하지 않은 경우에 회원 은행에 주식의 판매를 판매하는 한 (12 USCA 281). Each Bank was able to raise the necessary amount through member stock sales, and no public stock was ever sold to the non-bank public. 각 은행은 회원의 재고 판매를 통해 필요한 양을 올릴 수 있었고, 공용 주식은 이제까지 비은행 대중에게 판매되지 않았다. In other words, no Federal Reserve stock has ever been sold to foreigners; 즉, 더 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 주식은 지금까지 외국인에게 판매되지 않은; it has only been sold to banks which are members of the Federal Reserve System (Woodward, 1996). 그것은 단지 연방 준비 제도 (우드워드, 1996)의 회원 은행에 판매되고있다.
Regardless of the foreign ownership conjecture, Mullins argued that since the money-center banks of New York owned the largest portion of stock in the New York Fed, they could hand-pick its board of directors and president. 에 관계없이 외국인 지분 추측의 멀린스는 뉴욕의 돈을 중앙 은행이 뉴욕 연방 준비 은행에서 주식의 가장 큰 부분을 소유하기 때문에, 그들은 이사 및 회장의 이사회를 직접 선택할 수 있다고 주장했다. This would give them, and hence the London Connection, control over Fed operations and US monetary policy. 이것은 그들을주고, 따라서 런던 연결, 연준 운영 및 미국 통화 정책을 제어합니다. This argument is faulty because each commercial bank receives one vote regardless of its size, unlike most corporate voting structures in which the number of votes is tied to the number of shares a person holds (Ibid). 각 상업 은행은 투표 수는 사람이 보유 주식수 (같은 책)에 연결되어있는 대부분의 기업 투표 구조와는 달리, 크기에 관계없이 하나의 투표를 받기 때문에이 인수에 결함이 있습니다. The New York Federal Reserve district contains over 1,000 member banks, so it is highly unlikely that even the largest and most powerful banks would be able to coerce so many smaller ones to vote in a particular manner. 뉴욕 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 지역은 1,000 개 이상의 회원 은행을 포함, 그래서 심지어 가장 크고 가장 강력한 은행이 특정 방식으로 투표 할 많은 작은 것들을 강제 할 수있을 것입니다 가능성이 매우 낮다. To control the vote of a majority of member banks would mean acquiring a controlling interest in about 500 member banks of the New York district. 뉴욕 지역의 약 500 회원 은행의 지배 지분을 인수 의미 회원 은행의 과반수의 투표를 제어 할 수 있습니다. Such an expenditure would require an outlay in the hundreds of billions of dollars. 이러한 비용은 수십억 달러의 수백의 지출을 필요로한다. Surely there is a cheaper path to global domination. 확실히 세계 지배에 싼 경로가있다.
An historical example may make clear that member banks do not control the Federal Reserve's policies. 역사적 예는 회원 은행이 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 정책을 제어하지 않는 명확한 것을 할 수 있습니다. Galbraith (1990) recounted that in the spring of 1929 the New York Stock Exchange was booming. (1990) 갤 브레이스는 1929 년 봄에 뉴욕 증권 거래소가 호황을 누리고 것을 회상했다. Prices there had been rising considerably, extending the bull market that had begun in 1924. The Federal Reserve Board decided to take steps to arrest the speculative bubble that appeared to have been forming: it raised the cost banks had to pay to borrow from the Federal Reserve and it increased speculators' margin requirements. 이 가격은 연방 준비 제도 이사회가 형성 된 것으로 나타나 투기 거품을 체포하기위한 조치를 취하기로 결정 1924 년 시작했다 황소 시장을 확장, 상당히 상승했다 : 그것은 비용 은행이 연방 정부에서 빌려 지불해야했다 제기 예약 및 그것은 투기 '마진 요구 사항을 증가했다. Charles Mitchell, then the head of National City Bank (today known as Citibank), which was the largest shareholder of the New York Federal Reserve Bank according to Mullins, was so irritated by this decision that in a bank statement he wrote, "We feel that we have an obligation which is paramount to any Federal Reserve warning, or anything else, to avert any dangerous crisis in the money market" (Galbraith, p. 57). 찰스 미첼은 다음 뉴욕 연방 준비 은행의 최대 주주였다 내셔널 시티 은행 (씨티 은행으로 알려진 오늘)의 머리 멀린스에 따라, 우리는 느낌 ", 은행 문에 그가 쓴이 결정에 의해 너무 자극했다 우리가 어떤 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 경고, 또는 무엇에 답해야 할 의무가 있음 "(갈 브레이스, 페이지. 57) 금융 시장에 어떤 위험한 위기를 피할 수 있습니다. National City Bank promised to increase lending to offset any restrictive policies of the Federal Reserve. 내셔널 시티 은행은 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 제한 정책을 상쇄하기 위해 대출을 증가 약속했다. Wrote Galbraith, "The effect was more than satisfactory: the market took off again. In the three summer months, the increase in prices outran all of the quite impressive increase that had occurred during the entire previous year" (Ibid). 갤 브레이스는 "효과는 만족 이상이었다 시장이 다시 이륙 세 여름 개월, 가격의 증가가 전체 전년도에 발생했던 아주 인상적 증가를 모두 앞질렀다.", 쓴 (같은 책을). If the Fed and its policies were really under the control of its major stockholders, then why did the Federal Reserve Board clearly buck the intent of its single largest shareholder? 연준과 정책이 주요 주주의 통제하에 정말 있다면, 왜 연방 준비 제도 이사회는 명확 단일 최대 주주의 의도를 벅습니까?
This information also eluded fellow conspiracy theorist Gary Kah, who disagreed with Mullins on who owns the New York Fed. 이 정보는 뉴욕 연방 준비 은행을 소유하고있는 사람에 멀린스에 동의 동료 음모 이론가 게리 KAH를 벗어났습니다. His Swiss and Saudi Arabian contacts identified the top eight shareholders as the Rothschild Banks of London and Berlin; 그의 스위스, 사우디 아라비아 연락처는 런던과 베를린의 로스 차일드 은행 등 상위 8 주주를 확인; Lazard Brothers Banks of Paris; 라자드 브라더스 파리의 은행; Israel Moses Seif Banks of Italy; 이탈리아의 이스라엘 모세 세이프 은행; Warburg Bank of Hamburg and Amsterdam; 함부르크, 암스테르담의 바르 부르크 은행; Lehman Brothers of New York; 뉴욕의 리먼 브라더스; Kuhn, Loeb Bank of New York; 쿤, 뉴욕의 로브 은행; Chase Manhatten; 체이스 Manhatten에; and Goldman, Sachs of New York (Kah, p. 13). 골드만, 뉴욕의 삭스 (KAH, P. 13). It is impossible to verify Kah's information because it is not known who his "contacts" were. 그의 "연락처"누군지 알 수 없으므로이 KAH의 정보를 확인하는 것은 불가능하다. Nevertheless, Kah's list differs substantially from Mullins' compilation. 그럼에도 불구하고, KAH의 목록은 멀린스 '편집에서 실질적으로 다르다. Most interestingly, in Kah's list foreigners own the New York Fed directly without having to own majority interests in US banks, as is the case with Mullins' list. 대부분의 흥미롭게도, KAH의 목록 외국인 멀린스 '목록의 경우와 같이, 미국 은행에서 대부분의 이익을 소유 할 필요없이 직접 뉴욕 연방 준비 은행을 소유에서. The discrepancies in the two lists mean that at least one of them is wrong, and possibly both. 두리스트의 불일치는 그들 중 적어도 하나가 문제이며, 아마도 모두 것을 의미한다. Kah's list is the bogus one because no public stock has ever been issued, so it is not possible for anyone on Kah's list other than Chase Manhatten to own shares of the New York Fed. KAH의 목록은 공공 재고가 지금까지 실행되지 않은 때문에 가짜입니다, 그래서 뉴욕 연방 준비 은행의 주식을 소유 할 체이스 Manhatten에 이외의 KAH의 목록에있는 사람을 위해 할 수 없습니다.
Moreover, Kah seemed ignorant of important details about the organization of Federal Reserve stock and management, especially for someone claiming to have done as much research on the subject as he did. 또한, KAH는 특히 그가했던 것처럼 주제에 대한 많은 연구를했다고 주장하는 사람, 연방 준비 제도 이사회 (FRB) 재고 및 관리의 조직에 대한 중요한 세부 사항의 무지 보였다. He referred to the organizations on his stockholders list as "Class A shareholders," which is curious because Federal Reserve stock is not classified in this manner (Ibid). 그는 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 재고가 이러한 방식으로 (같은 책)으로 분류되지 않기 때문에 호기심 "클래스 주주,"그의 주주 목록에서 조직 함. It can be either member stock, which can be purchased only by commercial banks and thrifts seeking to become members of the Federal Reserve System, or public stock. 그것은 단지 상업 은행과 연방 준비 제도, 공공 주식의 회원이 될하고자하는 저축으로 구입하실 수 있습니다 회원 재고가 될 수 있습니다. However, the directors of a Federal Reserve bank are separated into Class A, B, and C categories, depending on how they are appointed (12 USCA 302, 304, 305). 그러나, 연방 준비 은행의 이사는이 (12 USCA 302, 304, 305) 임명 방식에 따라 클래스 A, B 및 C의 범주로 구분됩니다. Three class A directors are chosen by the member banks. 세 개의 클래스 A 이사는 회원 은행에 의해 선택된다. Three class B directors are also elected by the member banks to represent the non-bank sectors of the economy. 세 가지 클래스 B 이사는 경제의 비은행 부문을 대표하는 회원 은행에 의해 선출된다. The final three directors, class C, are picked by the Board of Governors also to represent the non-bank public. 마지막 3 이사, 클래스 C, 비은행 공개를 나타 내기 위해 또한 이사회에 의해 선택됩니다. This may be the source of Kah's confusion, but it is a relatively simple point that he should have detected had his research efforts been thorough. 이 KAH의 혼란의 원인이 될 수 있지만, 그는 자신의 연구 노력이 철저하고 있었다 감지해야 비교적 간단한 포인트입니다.
Does the New York Fed Call the Shots? 뉴욕 연방 준비 은행은 발사를 호출합니까?
Mullins and Kah further argued that by controlling the New York Fed the international banking elite could command the entire Federal Reserve System, and thus direct US monetary policy for their own profit. 멀린스와 KAH 더 뉴욕 연방 준비 은행을 국제 금융 엘리트를 제어하여 전체 연방 준비 제도 명령, 따라서 미국 자신의 이익을 위해 통화 정책을 지시 할 수 있다고 주장했다. "For all practical purposes," Kah stressed, "the Federal Reserve Bank of New York is the Federal Reserve" (Ibid). KAH 스트레스 "모든 실제적인 목적을 위해"(같은 책) "뉴욕의 연방 준비 은행은 연방 준비 제도 이사회 (FRB)는". This is the linchpin of their conspiracy theory because it provides the mechanism by which the international bankers execute their plans. 이 국제 은행이 계획을 실행하는 메커니즘을 제공하기 때문에 이것은 그들의 음모 이론의 중요한 증인입니다.
A brief look at how the Fed's powers over monetary policy are actually distributed shows that the key assumption in the Mullins-Kah conspiracy theory is erroneous. 통화 정책을 통해 연준의 능력이 실제로 배포하는 방법에 대한 간략한 모습은 멀린스-KAH 음모 이론의 핵심 가정은 잘못된 것을 보여준다. The Federal Reserve System is controlled not by the New York Fed, but by the Board of Governors (the Board) and the Federal Open Market Committee (FOMC). 연방 준비 제도는 뉴욕 연방 준비 은행에 의해 제어되지하지만 이사회 (이사회) 및 연방 공개 시장위원회 (FOMC)를 기준으로한다. The Board is a seven member panel appointed by the President and approved by the Senate. 위원회는 대통령이 임명하고 상원의 승인을 일곱 멤버 패널입니다. It determines the interest rate, known as the discount rate, for loans to commercial banks and thrifts, selects the required reserve ratio which determines how much of customer deposits a bank must keep on hand (a factor that significantly affects a bank's ability create new loans), and also decides how much new currency Federal Reserve Banks may issue each year (12 USCA 248). 그것은 상업 은행과 저축과 대출에 대한 할인율로 알려진 이자율을 결정, 은행 (손에 크게 은행의 능력은 신규 대출을 생성에 영향을주는 요인을 유지해야하는 고객의 예금 량을 결정해야 지준율을 선택 ), 또한) 많은 새로운 통화 연방 준비 은행은 USCA 248 매년 (12 발급 할 수있는 방법을 결정한다. The FOMC consists of the members of the Board, the president of the New York Fed, and four presidents from other Fed Banks. FOMC는 다른 연방 은행의 이사회, 뉴욕 연방 준비 은행의 대통령의 일원, 4 대통령으로 구성되어 있습니다. The FOMC formulates open market policy, which determines how much in government bonds the Fed Banks may trade, and is the most effective and commonly used of the Fed's monetary policy tools (12 USCA 263). FOMC는 연방 준비 은행은 거래 할 수 있습니다 얼마나 많은 국채의 결정 공개 시장 정책을 수립하고, 가장 효과적이고 일반적으로 연준의 통화 정책 도구 (12 USCA 263)의 사용이다. The key point is that a Federal Reserve Bank cannot change its discount rate or required reserve ratio, issue additional currency, or purchase government bonds without the explicit approval of either the Board or the FOMC. 핵심은 연방 준비 은행은, 그것의 할인율 또는 필요한 지준율을 변경 추가로 통화를 발행, 또는위원회 또는 FOMC 하나의 명시 적 승인없이 정부 채권을 구입 할 수 없다는 것입니다.
The New York Federal Reserve Bank through its direct and permanent representation on the FOMC has more say on monetary policy than other Federal Reserve Banks, but it still only has one vote of twelve on the FOMC and no say at all in setting the discount rate or the required reserve ratio. FOMC에서의 직접적이고 영구적 인 표현을 통해 뉴욕 연방 준비 은행은 더 많은 다른 연방 준비 은행보다 통화 정책에 말했지만, 그것은 여전히 할인율을 설정하는 모든 FOMC없이 말에 열두의 한 표가 나 필요한 지준율. If it wanted monetary policy to go in one direction, while the Board and the rest of the FOMC wanted policy to go another, then the New York Fed would be out-voted. 는 이사회와 FOMC의 나머지 부분은 다른 갈 정책을 원하면서, 한 방향으로 갈 통화 정책을 원한다면, 다음 뉴욕 연준은 투표에서-것입니다. The powers over US monetary policy rest firmly with the publicly-appointed Board of Governors and the Federal Open Market Committee, not with the New York Federal Reserve Bank or a group of international conspirators. 단단히 총재의 공개 개의 보드가 아닌 뉴욕 연방 준비 은행과 연방 공개 시장위원회, 국제 공모자의 그룹과 미국을 통해 권한은 통화 정책의 나머지.
Mullins also made a great to-do about the Federal Advisory Council (the Council). 멀린스는 할 일 연방 자문위원회 (위원회)에 대한 좋은했다. This is a panel of twelve representatives appointed by the board of directors of each Fed Bank. 이는 각 연방 은행의 이사회에 의해 임명 열두 대표의 패널입니다. The Council meets at least four times each year with the members of the Board to give them their advice and to discuss general economic conditions (12 USCA 261, 262). 이사회는 그들에게 그들의 조언을 제공하고 일반 경제 상황 (12 USCA 261, 262)을 논의하기 위해위원회의 회원들과 적어도 1 년에 4 회를 충족합니다. Many of the members have been bankers, a point not at all missed by Mullins. 회원의 대부분은 전혀 멀린스 놓친하지 않는 점 은행이었다. He speculated that it is able to force its will on the Board of Governors. 그는 이사회에의 의지를 강제 할 수있는 것으로 추측.
The claim that the "advice" of the council members is not binding on the Governors or that it carries no weight is to claim that four times a year, twelve of the most influential bankers in the United States take time from their work to travel to Washington to meet with the Federal Reserve Board merely to drink coffee and exchange pleasantries (Mullins, p. 45). 의회 의원의 "조언"총재에 나 제본되지 않은 주장은 더 무게가 네 번 년, 미국에서 가장 영향력있는 은행의 열두가 여행을 자신의 작품에서 시간을 주장 할 수 없다 운반 미국은 단순히 커피와 교환 익살 (멀린스, 페이지. 45)를 마시 연방 준비 제도 이사회와 함께 충족합니다.
A point very much missed by Mullins is that the Council has no voting power in Board meetings, and thus has no direct input into monetary policy. 매우 멀린스 놓친 점은 이사회가 이사회 회의에는 의결권이없는 것입니다, 따라서 통화 정책에 직접 입력이 없습니다. In support of his hypothesis that Council members have been able to impose their will on the Board, Mullins offered no evidence, not even an anecdote. 이사회 구성원이 이사회에 자신의 의지를 강요 할 수 있었다 그의 가설을 지원, 멀린스는 증거, 심지어 일화를 제공하지 않습니다. Moreover, his Council theory is inconsistent with his general thesis that the Federal Reserve System is manipulated by European banking interests through their control of the New York Fed. 또한, 그의 협의회 이론은 연방 준비 제도 뉴욕 연방 준비 은행의 자신의 제어를 통해 유럽 은행의 이익에 의해 조작 그의 일반 논문과 일치하지 않습니다. If this were true, then why would they also need the Council? 이것이 사실이라면, 왜 그들은 또한 이사회를 필요?
Who Gets the Fed's Profits? 누가 연준의 이익을 가져옵니다?
Gary Kah and Thomas Schauf have also maintained that the huge profits of the Federal Reserve System are diverted to its foreign owners through the dividends paid to its stockholders. 게리 KAH와 토마스 Schauf는 연방 준비 제도의 거대한 이익은 주주에게 지급되는 배당을 통해 외국의 소유자로 전환되어 유지하고있다. Kah reported "Each year billions of dollars are 'earned' by Class A stockholders of the Federal Reserve" (Kah, p. 20). KAH는 (KAH, 페이지. 20) "달러의 매년 수십억 달러는 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 클래스 A의 주주에 의해 '획득'된다"보고했다. Schauf further lamented by asking, "When are the profits of the Fed going to start flowing into the Treasury so that average Americans are no longer burdened with excessive, unnecessary taxes?" Schauf 더, 물어 한탄 "평균 미국인이 과도하게 불필요한 세금 부담을 더 이상되도록 연준의 이익이 재무부에 흐르는 시작하려고하지? 때"
The Federal Reserve System certainly makes large profits. 연방 준비 제도는 확실히 큰 이익을합니다. According to the Board's 1995 Annual Report, the System had net income totaling $23.9 billion, which, if it were a single firm, would qualify it as one of the most profitable companies in the world. 위원회의 1995 연례 보고서에 따르면, 시스템은 하나의 회사 인 경우에, 세계에서 가장 수익성있는 기업 중 하나로서 자격이, $ 23.9 억에 달하는 순이익을했다. How were these profits distributed? 이러한 이익은 어떻게 분배 되었는가? By an agreement between the Board of Governors and the Treasury, nearly all of the Fed's annual profits are paid to the federal government. 이사회와 재무부 사이의 합의에 의해, 거의 연준의 연간 이익의 모든 연방 정부에 지급됩니다. Accordingly, a lion's share of $23.4 billion, which represents 97.9 percent of the Federal Reserve's net income, was transferred to the Treasury. 따라서, 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 순이익의 97.9 %를 차지 $ 23.4 억 사자의 점유율은 재무부에 전달했다. The Federal Reserve Banks kept $283 million, and the remaining $231 million was paid to its stockholders as dividends. 연방 준비 은행은 $ 283 만 달러를 유지하고, 나머지 $ 231 백만 배당으로 주주에게 지급했다.
Given that less than one percent of the Fed's net earnings are distributed as dividends, it seems that an investor could easily find much more profitable ways to store their wealth than buying Federal Reserve stock. 연준의 순 수입의 1 % 미만이 배당금으로 분포되어 있음을 감안할 때, 투자자가 쉽게 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 주식을 구입하는 것보다 자신의 재산을 저장하기 위해 훨씬 더 많은 수익을 방법을 찾을 수있는 것 같다. Regarding Schauf's lamentation, the Federal Reserve System has been paying its profits to the Treasury since 1947. Schauf의 탄식과 관련하여, 연방 준비 제도는 1947 년부터 재무부에 자사의 수익을 지급하고있다.
Conclusion 결론
It does not appear that the New York Federal Reserve Bank is owned, either directly or indirectly, by foreigners. 외국인 직접 또는 간접적으로, 뉴욕 연방 준비 은행이 소유하고 있다는 표시되지 않습니다. Neither Mullins nor Kah provided verifiable sources for their allegations, nor did their mysterious sources agree on exactly who owns the New York Federal Reserve Bank. 멀린스도 KAH도 자신의 주장에 대한 검증 소스를 제공하거나 자신의 신비한 소스가 뉴욕 연방 준비 은행을 소유 정확히 누구에 동의했다. Moreover, their central assumption that control of the New York Federal Reserve is the same as control of the whole System is wrong and demonstrates a lack of understanding of the System's basic organizational structure. 전체 시스템의 제어가 잘못하고 시스템의 기본 조직 구조에 대한 이해의 부족을 보여 더욱이, 뉴욕 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 제어 중앙 가정은 동일합니다. The profits of the Federal Reserve System, again contrary to the assertion of Kah and Schauf, are funneled back to the federal government, not to an "international banking elite." KAH 및 Schauf의 주장에, 다시 반대로 연방 준비 제도의 이익이 아니라에, 연방 정부에 다시 깔때기되는 "국제 금융 엘리트." If the US central bank is in the grip of a banking conspiracy, then Mullins and Kah have certainly not uncovered it. 미국 중앙 은행이 금융 음모의 그립에있는 경우, 다음 멀린스와 KAH는 확실히 그것을 발견하지 않았습니다.
References: 참조 :
82nd Annual Report, 1995. Board of Governors of the Federal Reserve System. 82 연차 보고서, 연방 준비 제도 총재의 1995 보드. US Government Printing Office. 미국 정부 인쇄 국.
Galbraith, John K. 1990. A Short History of Financial Euphoria. 금융 행복감의 갈 브레이스, 존 K. 1990 년 짧은 역사. New York: Whittle Direct Books. 뉴욕 : 깍는 직접 책.
Kah, Gary. KAH, 게리. 1991. En Route to Global Occupation. 글로벌 직업에 1991 항로. Lafayette, La.: Huntington House. 라파예트, 라 : 헌팅턴 하우스.
Mullins, Eustace. 멀린스, 유스 타스. 1983. Secrets of the Federal Reserve. 연방 준비 제도 이사회 (FRB)의 1983 년 비밀. Staunton, Va.: Bankers Research Institute. 스 타운 톤, 버지니아 : 은행 연구소.
Shauf, Thomas. Shauf, 토마스. 1992. The Federal Reserve. 1992 년 연방 준비 제도 이사회 (FRB). Streamwood, IL: FED-UP, Inc. Streamwood, IL : FED-UP, 주식 회사
Woodward, G. Thomas. 우드워드, G. 토마스. 1996. "Money and the Federal Reserve System: Myth and Reality." 1996 년 "돈과 연방 준비 제도 : 신화와 현실." Congressional Research Service 의회 연구 서비스
United States Code Annotated. 미국 코드 주석. 1994. US Government Printing Office. 1994 년 미국 정부 인쇄 국.
Reprinted with permission. 허가 재판.